Certificam prin prezenta ca produsele ce fac obiectul facturii emise de firma noastra sunt distribuite sau vandute de
FRINCU AUTO SRL si sunt originale sau interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori.
Produsele sunt fabricate conform normelor europene de calitate si certificate de catre producatori cu EN DIN ISO 9001/9002; QS9000, etc.
Garantia se aplica in conformitate cu Legea Nr. 449/2003 si Legea Nr. 296/2004.

Se acorda garantie pentru produsele comercializate de FRINCU AUTO SRL, dupa cum urmeaza :

  • 24 luni, pentru piesele de schimb aferente produselor de folosinta indelungata conform Legii Nr. 449/2003.
  • 12 luni pentru produse reconditionate.
    Reclamatiile cu privire la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta in decurs de 1 ora din momentul receptiei marfii.

Returul de marfa se admite numai cu anuntarea prealabila a firmei noastre. Ne rezervam dreptul de a modifica preturile produselor, în functie de pretul extern sau fluctuatia cursului valutar. Garantia consumabilelor se acorda numai in cazul defectelor de fabricatie.
– Produsele care in perioada de garantie prezinta defecte de material, de functionare sau de fabricatie, vor fi inlocuite gratuit cu altele noi similare, conform Legii Nr. 449/2003.
– Termenul de garantie curge de la data vanzarii produsului.
Conditii acordare garantie:
Reperele trebuie sa fie repere comercializate de catre FRINCU AUTO SRL, in ambalaj original, in stare buna, cu eticheta codului vizibila, fara adaptari, lovituri, modificari, suduri etc. La repere specifice prezenta codului pe piesa este obligatorie (injectoare, parti componente etc.). La repere specifice sigilul trebuie sa fie intact.
Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
– piesa nu a fost montata intr-un service de specialitate autorizat de RAR pentru tipul dumneavoastra de masina;
– piesele electronice (relee, module de comanda, senzori, rezistente, etc), piesele care functioneaza in ulei (ax came, pinioane, cutie viteza, etc), pompele de servodirectie si casetele de directie nu au fost montate la un reprezentant autorizat al fabricantului auto;
– piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
– piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
– piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau la montaj nu sa comparat cu piesa de inlocuit;
– piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului. Service-ul care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile sau reglajele ulterioare;
– autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare:
porniri cu robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, modificarea instalatiei electrice, alte modificari de orice natura;
– autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
– piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare;
– piesele prezinta o uzura normala, fireasca.
Piesele ce fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi expediate de catre cumparator insotite de urmatoarele documente :
– formular standard fisa de retur completat
– copie factura de achizitie emisa de FRINCU AUTO SRL.
– copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate
– deviz de montaj in service autorizat R.A.R. in care sa fie mentionata data montarii si nr. de kilometri la montare/demontare, insotit de factura;
– copie dupa autorizatia R.A.R. a service-ului in care s-a efectuat reparatia;
– nota de constatare emisa de un service autorizat RAR prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;
– in cazul componentelor electronice este necesar rezultatul diagnozei electronice din care sa rezulte defectiunea reclamata (listare tester cu codurile de eroare sau defectiune afisate);
Pentru orice cerere de garantie se va raspunde in termen de 10 zile de la data inregistrarii.
In cazurile speciale in care nu se poate constata in cadrul societatii deficienta produsului in garantie si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare a produsului, ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului in scris din partea producatorului.

DECLARATIE DE CONFORMITATE:

FRINCU AUTO SRL. cu sediul in Calarasi, str. Borcea, nr. 14, cod postal 910103, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J51/595/2018 si cod unic de inregistrare: RO40008500, asiguram, declaram, garantam pe propria raspundere, conform prevederilor art. 5 din H.G. nr. 1.022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, pe baza declaratiei de conformitate emisa de producator ca produsele cuprinse in prezenta factura, la care se refera aceasta declaratie nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu standardele europene.