Home > Retur produse
Daca din diverse motive consideri ca alegerea facuta de tine nu te satisface 100% sau daca pur si simplu te-ai razgandit, FRINCU AUTO SRL iti pune la dispozitie un termen de 30 zile calendaristice din momentul achizitiei pentru a cere inlocuirea produsului, returnarea contravalorii acestuia sau schimbarea cu un alt model.
Mai mult decat atat, mentinem acelasi termen de retur de 30 zile atat pentru produsele livrate prin partenerii nostri, curier sau prin posta.
In cazul nedorit in care ai primit un produs incomplet sau neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.
Daca din motive diverse, produsul achizitionat nu este identic cu cel pe care doriti sa-l schimbati pe masina, nu montati, nu aduceti modificari piesei primite pentru a fi montata pe masina si nici nu folositi componente din piesa primita, daca doriti sa efectuati returul.
Nu se pot primi retur piesele ce prezinta urme de montaj sau fara elemente de identificare pe ambalajul deteriorat.
Produsele pot fi returnate completand formularul de retur si respectand conditiile de retur.
“30 de zile drept de retur” nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile, in cazul comertului la distanta, prevazute in OUG 34/2014. Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi consultata aici.
Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa completati formularul de retur.
Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre Client.
Dorim sa fii bine informat cu privire la politica noastra de retur si de aceea te rugam sa citesti cu atentie pasii mentionati mai jos necesari pentru returnarea unui produs.
• Produsul va trebui sa fie in stare noua, fara zgarieturi, ciobituri, lovituri, fara vicii cauzate de un soc extern si fara uzura.
• Produsul va trebui returnat in ambalajul original, nedeteriorat, impreuna cu toate accesoriile primite si altele, certificatul de garantie, o copie a facturii si o copie dupa chitanta ce dovedeste achitarea produsului.
• Te rugam sa nu indepartezi etichetele si sa nu aplici diverse schotch-uri sau etichete pe produs, altele decat cele originale.
• Cele mentionate mai sus vor trebui sa fie impachetate corespunzator in alta cutie – pentru a proteja ambalajul original pe parcursul transportului.
• Daca produsele au fost achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou sau produse promotionale, acestea nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou, in conditiile descrise anterior.
• In cazul in care achizitia a fost efectuata in urma unei campanii promotionale, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata conform cu valoarea facturata.
Nerespectarea acestor conditii poate duce la refuzarea cererii de retur. Decizia va fi comunicata Clientului in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
Produsele primite de dvs. incomplete sau deteriorate la transport, se vor inlocui, fara taxa de transport, in termen de 7 zile, in limita stocului disponibil sau veti primi retur contravaloarea acestora.
* Observatii: Returnarea contravalorii produselor este efectuata prin virament bancar, drept pentru care avem rugamintea sa completati banca la care aveti deschis contul si contul IBAN in momentul inscrierii cererii. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.
Platile si incasarile trebuie sa respecte Legea 70/2015.
In cazul in care doresti sa returnezi un produs este necesar sa urmezi urmatorii pasi:
1. Logheaza-te in magazinul online FRINCU AUTO SRL pe www.frincu-auto.ro cu contul tau de client si completeaza o Cerere Retur .
2. Asteapta aprobarea cererii de catre un Consilier Client FRINCU AUTO SRL.
3. Impacheteaza produsul in ambalajul original al producatorului asa cu am descris in Conditiile generale de retur pentru produsele vandute de FRINCU AUTO SRL.
4. Mentioneaza numarul Cererii Retur pe cutia exterioara.
5. Etichetati pachetul cu expeditor si destinatar: FRINCU AUTO SRL, Strada Grivita, Nr. 383, Calarasi.
6. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client.
7. FRINCU AUTO SRL nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului.
Daca vei opta pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in 14 zile, insa incercam sa iti trimitem banii in cel mai scurt timp posibil de la receptia produsului. Ne poti ajuta sa facem mai repede plata daca in momentul inscrierii cererii Retur completezi contul bancar, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei.
Pentru comenzile care au fost achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.
Daca doriti informatii suplimentare privind returul produselor, va stam la dispozitie la numarul de telefon 0724360730 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa contact@frincu-auto.ro
Vă mulţumim !
Stergatoare auto
• Pot fi returnate Stergatoarele auto – Clasice si Flat – doar daca sunt sigilate.
Becuri si sigurante auto
• Pot fi returnate Becurile si sigurantele auto doar daca acestea sunt sigilate.
Accesorii interior – Huse de volan, Huse de scaun, Covorase auto, Parasolare si jaluzele, Folii de geam, Confort auto, Suporti si scrumiere
• Pot fi returnate daca nu prezinta urme de utilizare si daca nu sunt deteriorate, impreuna cu celelalte elemente de identificare atasate, o copie a facturii si o copie dupa chitanta ce dovedeste achitarea produsului.
Accesorii exterior – Canistre si palnii, Diverse accesorii exterior
• Pot fi returnate daca nu prezinta urme de utilizare si daca nu sunt deteriorate, impreuna cu celelalte elemente de identificare atasate, o copie a facturii si o copie dupa chitanta ce dovedeste achitarea produsului.
Electrice si electronice – Invertoare auto, Aspiratoare auto, Alarme, inchideri si senzori, Diverse accesorii electrice
• Pot fi returnate daca nu prezinta urme de utilizare si daca nu sunt deteriorate, impreuna cu celelalte elemente de identificare atasate, o copie a facturii si o copie dupa chitanta ce dovedeste achitarea produsului.
Produse pentru Cosmetica auto
• Pot fi returnate produsele pentru Cosmetica auto – Odorizanti, Sampoane, Silicon auto, Curatare tapiterie, Curatare geamuri, Lavete si servetele auto, Polish auto – doar daca sunt sigilate.
Uleiuri, vaseline si aditivi
• Pot fi returnate produsele doar daca sunt sigilate.
Intretinere si reparatii – Cricuri auto, Scule si unelte auto
• Pot fi returnate daca nu prezinta urme de utilizare si daca nu sunt deteriorate, impreuna cu celelalte elemente de identificare atasate, o copie a facturii si o copie dupa chitanta ce dovedeste achitarea produsului.
Siguranta rutiera – Obligatorii si Recomandate
• Pot fi returnate conform Conditiilor generale de retur pentru produsele vandute de FRINCU AUTO SRL.
Roti si accesorii – Capace auto
• Pot fi returnate conform Conditiilor generale de retur pentru produsele vandute de FRINCU AUTO SRL.
Piese si consumabile auto
• Pot fi returnate piesele si consumabilele auto – Piese de schimb, Filtre, Coliere, Diverse – daca nu le-ai folosit, daca nu prezinta urme de utilizare si daca nu sunt deteriorate, impreuna cu celelalte elemente de identificare atasate, o copie a facturii si o copie dupa chitanta ce dovedeste achitarea produsului.
Produse GPL
• Pot fi returnate daca nu prezinta urme de utilizare si daca nu sunt deteriorate, impreuna cu celelalte elemente de identificare atasate, o copie a facturii si o copie dupa chitanta ce dovedeste achitarea produsului.
Produse de tip comanda, indiferent de categorie
• Produsele din aceasta categorie – aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans – nu pot fi returnate.